View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg mener det at det at det går ann å si ting her på nFF, uten å ha Einstein, Nietzsche eller andre å backe seg opp med.
Vis hele sitatet...
Kommer du med rimelig oppsiktsvekkande påstander, så må du regne med at folk er nysjerrige på om du kan underbygge dei, eller om det er rein synsing. For er det rein synsing er det verdiløst svada, og einaste du oppnår er å skape støy. Det er alminnelig høflighet.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg har heller ikke hørt om forskning som viser til at vi mennesker er avhengig av å ha en sexuell legning?
Vis hele sitatet...
Det må i så fall vere fordi du er totalt blank på emnet.

Du kan jo begynne med å lese http://en.wikipedia.org/wiki/Biology...al_orientation som gir et overblikk over dei biologiske mekanismane. Om det er utelukkande biologisk eller ikkje er vel uklart, men det er vel ingen ting som tyder på at en kan bytte legning at will. Det var forøvrig du som kom med den påstanden, så da får du backe opp den påstanden, og ikkje klage over at du ikkje har sett forskning på noko heilt anna.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Resten av innlegget ditt forsto jeg ikke helt. Du begynner plutslig å snakke om moraalen rundt selvmord pga homofili, en diskusjon jeg ikke inviterte til i mitt innlegg. Mitt utsagn var at man ikke behøver en sexuell legning, ikke at det er vanskelig for homofile og fremstå med sin.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er at om det er så lett som du ser ut til å meine å skifte seksuell legning, så burde ikkje folk ta livet sitt på grunn av det - dei burde bytte. Det er mao. en sterk indikator i mine auge på at du er himmelvidt langt ute på viddene med påstandane dine.