View Single Post
Hat er et så sterkt ord synes jeg. Bedre med ordet misliker. Jeg misliker homofile, men jeg misliker ikke Per eller Pål fordi de er homofil. Det er selve ideen som byr meg i mot. Tanken på å bli opphisset av å se en hårete ekkel mannerumpe kommer jeg ALDRI til å forstå. Men likevel synes jeg at de som faktisk liker det må få lov til det. Hva Per og Pål gjør på soverommet sitt er ikke min sak, men at de føler de må løpe ut i gatene halvnakne og utspjåket for å rope ut at de liker mannerompe synes jeg er unødvendig. De vil behandles som alle andre, men jeg er ganske sikker på at hvis jeg eller du hadde krevd en egen parade for de som liker å stappe en gul badeand opp i rassen mens de slikker på ett brukt sykkeldekk så hadde vi neppe møtt mye forståelse? Poenget mitt er at folk må få elske hvem de vil og gjøre hva de vil, men at ingen burde føle behov for å utbasunere det! Jeg forstår at jeg har satt ting på spissen her, og at det å være homo er mer enn selve seksualakten. Men når jeg klarer å la være å kline med dama mi i det offentlige rom så burde vel de som er homofile gjøre det samme? Alt til sin tid og sitt sted!

Hvis de homofile vil "normalisere" legningen sin så bør de kanskje ikke gjøre alt de kan for å skille seg ut?

Kan vel hende at det er en del som Daffyd - The Only Gay in the Village der ute også?