View Single Post
Nå burde du roe ned litt Drachir - det var et god forsøk på å kalle meg en israelhater (og strengt tatt en jødehater), men det eneste ordet jeg i denne situasjonen vil bruke på meg selv er anti-zionist. Dette er bare rein kverulering fra din side - jeg har ingenting imot jøder, eller israelere flest (rent bortsett fra at de har valgt en regjering jeg mener består av zionister) - men ja jeg har et sinne og engasjement _mot_ Israels regjering og zionister hvis mål er å fordrive palestinerne fra Gaza og Vestbredden slik at disse landområdene kan innlemmes i Israel uten at hele sivilbefolkningen i Gaza og Vestbredden må bli Israelske statsborgere. Hvis du har flere spørsmål om min støtte til palestinerne så kan vi ta det i en annen tråd.

EDIT: ser du har lagt til en god del i innlegget ditt - jeg mener å ha lest flere pro-israelske innlegg av deg over lengre tid her på forumet (skyt meg hvis jeg tar feil) men jeg tok det da som et angrep på Hamas (og naturlig nok et slags forsvar av Israel - angrep er det beste forsvar sies det, og det gjelder i retorikken også...).
Sist endret av emphi; 14. juni 2010 kl. 20:12.