View Single Post
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Syns det er overdrevet å kalle DC, WESC og lignende trashy klær for "merkeklær". Om det å klistre en stygg font over en t-skjorte og selge tusenvis av det til wannabe-merkekåte prepubertale barn er nok til å bli definert som "merkeklær" så syns jeg synd på de motehusene som har jobbet r*va av seg for å skape et respektabelt merke, slik som Chanel, Fendi, Lacoste, Gant, L&S, Boss ++.

Jeg for min del bruker klær jeg føler meg komfortabel i. - dvs. ikke DC.
JL? Ja, men ikke det trashy.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Slenger meg på Maol33t. Alle som går med DC, WESC, Volcom ol. har ikke greie på mote.
Vis hele sitatet...
Det går veldig fint ann å bruke klær fra spesifike merker som kun har kommet der de er på grunn av en like lang byggelses periode som mange av de mer "respekterte" merkene som blir nevt over.
DC er idag et av verdens store merker pga en LANG oppbygning i skateboard kultur. I tillegg til å ha et fantastisk skateboard team, og nyligere, et fantastisk snowboard team.

DC og diverse andre skateboard og snowboard/ski merker er bare blitt ufattelig populære i nyere tid fordi det ble mer og mer populært og være skater eller ski/snowboard kjører og dermed mer populært og se ut som en som kjører. Det er korrekt og si at en "wannabe" kultur spiller en stor rolle idag, og derfor selger disse merkene bra, men ikke kom å si at dette ikke er merker som har jobbet hardt for å være der de er!

Edit: Volcom er også et prima eksempel på merke som har bygget seg fra bittelite til kjempestort gjennom å ha bygget skateboarding o.l til der de er idag!
Sist endret av Scabby_Gabby; 13. juni 2010 kl. 23:27.