View Single Post
Jeg forstår ikke helt poenget med denne debatten, status trenger ikke å være klær. Det kan gjelde mobil, mac, biler og lignende også. Tror dere at folk som kjøper seg en iPhone er ute etter status eller en funksjonsrik mobil, eller begge deler? DET kommer an på personen. Du finner personer med iPhone, som skryter som bare det – kanskje spesielt om prisen. Og du finner folk med iPhone, som holder KJEFT om alt relatert til telefonen. Tror dere sistnevnte har kjøpt iPhone for statusen sin skyld?
Det samme gjelder merkeklær, biler, PCer – whatever…

Og dere som sier at alle merkeklær har samme kvalitet som lindex/cubus/j&j kan gå å legge dere. Jeg har en bukse fra Cubus som er 1 år gammel, har gått fint lite med den, jeg har en bukse fra Carlings (Nudie) som er 1 – ½ år gammel har gått med den minst 3 ganger i uken, fra jeg kjøpte den, den er like fin, samme eksemplet går igjen i garderobeskapet mitt. En strålende investering, i motsetning til søppelet jeg fikk fra Cubus. Er bedre å bruke et 2-3 tusen på en bukse fra Net godt merke og ha klærne i et par år, en å invistere 1000kr i klær fra Cubus som holder i en månede. <- Min personlige mening.
Sist endret av Spelly; 11. juni 2010 kl. 14:24.