View Single Post
Sukoru's Avatar
Trådstarter
44
Jeg har tenkt litt over tingene som har blitt sagt her i tråden, og har bestemt meg for å moderere bruket veldig. Fra nå av er det først og fremst "leksehjelp" jeg kommer til å bruke det til. Jeg har fått bevist at jeg egentlig er utrolig smart, men problemet mitt er med konsentrasjon og det faktum at jeg rett og slett sjeldent gidder å gjøre oppgaver som ser veldig store ut. Gikk på pepperen under forberedelse og selve eksamen, og takket være oppkvikkingen gjorde jeg mest arbeid av alle i gruppen, og fikk en bedre karakter enn resten dette var ganske ren pepper, så den funket fin til oppkvikking uten at man blir veldig loka som jeg har merket på noen andre typer.

Jeg har også merket at nå som jeg har tatt speed en del ganger, virker det liksom "kjedeligere", og er ikke så spennende lenger, for å si det sånn. Dermed kom jeg frem til at jeg kommer til å skaffe ganske ren pepper en gang iblant når jeg har behov for å ta i ekstra i arbeidet på skole/jobb, og ellers holder jeg meg bare åpen og tar heller litt når jeg er i en "passende" situasjon, istedet for å ta det regelmessig eller sånt. Da er jeg liksom sikker på at det ikke ødelegger meg eller noe. Jeg kjenner et par folk som har vært på kjøret og nær det punktet, og de sier det samme; at ting går til helvete mye fortere enn du aner. Så er det jo det at hvis jeg først skulle få negative virkninger, spesielt de mer alvorlige, så er det liksom liten eller ingen mulighet til å unnslippe problemene, og det er en situasjon jeg tror jeg helst unngår :P jeg har fortsatt massevis av tid til å prøve diverse ting med store mellomrom, og det er uansett ikke poeng i å ruse seg for ofte, merker jeg litt på meg selv. Jeg liker ikke engang hvor daff jeg blir når jeg har fyrt alt for mye mornings en periode, og det liksom "henger igjen" hele tiden