View Single Post
Sitat av Ej_bruker Vis innlegg
Ditt innlegg:
Du kaller meg en idiot istedenfor å spørre rett og slett hvorfor jeg synes det er urettferdig å vise til "de utsulta palestinske barna" som de bærer krigen frem.
Jeg har ingen feiloppfatninger, dreper Israels militære en palestiner vil naturligvis familiemedlemmer mislike dem enda sterkere enn tidligere og slikt kan gå sterkt innpå barn.

Men du og dine likesinnede holder dere her enda til noe håndfast fakta, når fakta om dette finnes er veldig dårlig. BTW å svare mitt innlegget ved å be meg se "The Kingdom" en Hollywood-actionfilm satt i Saudi-Arabia.
Vis hele sitatet...
Som gulunderstrek skriver - dette handler ikke _kun_ om selvmordsbombere. Dette handler om at så og si samtlige barn som vokser opp i Gaza ser på Israelere som den store stygge ulven - og så lenge Israel fortsetter å oppføre seg slik vil ikke hatet, sinnet og frustrasjonen som har skapt grobunn for angrepene på Israel forsvinne.

Og ja "The Kingdom" er en Hollywood actionfilm som utspiller seg i Saudi-Arabia men hvis du hadde sett den så ville du skjønt hvorfor jeg annbefalte deg å se den. Den handler om hvorfor hat går fra generasjon til generasjon, og var derfor høyest relevant.
Sist endret av emphi; 8. juni 2010 kl. 17:22.