View Single Post
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
673
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Hehe,joda er fullstendig klar over det. Men han er faktisk,tro det eller ei,helt oppegående. Hadde ikke trudd på det selv hvis jeg ikke visste. Han spiser sundt og sover nesten hver kveld. Har faktisk klart å legge på seg rundt 20 kilo i løpet av de siste 2 åra i mens han har gått på pepper. Skjønner ikke hvordan han klarer det. En ting kan jeg si deg,han er det mest jlojale menneske du kan tenke deg. Aldri noe tull med han. Du kan heller ikke se det på han at han bruker det. Ja jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Han er mere oppegående enn alle de andre pepperhuene jeg kjenner,jeg hadde ikke trudd han brukte det hver dag hvis jeg ikke visste!
Vis hele sitatet...
Hvor oppegående denne kompisen din er, eller hvor mye han klarer å legge på seg samtidig som han bruker amfetamin har fint lite med batterisyre i amfetaminen og slangegift i heroin å gjøre.

Host opp noen troverdige kilder som underbygger påstandene dine så går det an å ha en diskusjon rundt temaet. Det går ikke an å komme med: "En kompis av meg sa dette, så da må dere ta det som bevis godt nok" i en diskusjon om noe som er såpass kontroversielt som slangegift(!?) blandet i heroin. Jeg vet ikke om du kikket på prislisten til fuzzy76, men jeg har vanskeligheter med å tro at noen gidder å bruke slangegift til 1000$ grammet som utblandingsmiddel når stoffet i sin rene form er såpass potent. Ockhams barberblad er en fin ting å ha i bakhodet når man blir servert historier som denne. Folk som produserer og dealer dop, er som regel opptatt av profitt.