View Single Post
Hørtes ut som en bra opplevelse badjaja. En klassisk 5-MeO-DMT rebooting av hjernebarken. Bufo Alvarius padden regnes jo av mange for å være det eneste entheogenet med egen hjerne. Det er ganske kult.
Må forresten anbefale "Tryptamine Palace", en ypperlig bok om 5-MeO-DMT og Bufo Alvarius.

DMTlover: Visuelle og Audielle opplevelser er ikke synonymt med entheogeniske opplevelser. De mest "out of this world" bevissthetstilstander man kan ha er de der man transenderer det dualistiske universet. Da er man i tilstander der det ikke lengre er forskjell på ting, alt er det samme. Ergo kan man ikke skille ut gjenstander igjennom visjoner og lyder. Alle ting er det samme og ser og høres likt ut, kan man på en måte si. Derfor er det ikke lengre noenting å se eller høre i det hele tatt.
For all del, jeg er kjempeglad i visjon-opplevelser slik man får av N,N-DMT og Psilosin og man kan få masse verdifullt ut av det, men visjoner er ikke tippen på isfjellet. Snarere tvert imot.
Jeg kan bare snakke fra egen erfaringer og hva det står om det i den løsere from-own-experience-quasifaglitteraturen som boka over, men jeg tror faktisk at 5-MeO-DMT på mange måter er mye mer intenst enn sine DMT-fettere