View Single Post
Sitat av slakte Vis innlegg
kjenner meg veldig godt igjen i det med å " ta av og til" osv.. håper du ser av det jeg og mange andre som har brukt dette skriver, at alle sa det i starten.. etter mange år med dette stoffet føler jeg det nesten som en plikt å si ifra til medmennesker hva det stort sett fører til. og det er et psykisk helvete uten like. noen blir skremt av nedturen og slutter fort, men de fleste som bruker amf blir hekta uten og skjønne det selv før man sitter dypt, dypt i det. vil du virkelig gamble med livet ditt for dette? mitt råd er å evt bruke noe annet enn akkurat amf, du kommer til å angre i fremtiden.
Vis hele sitatet...
helt enig med deg slakte! det går til helvette til slutt nesten uansett!! du skal ha jævelig flakks om du ikke skyer om et år,moderat bruk fører til mye mye mere, se rundt deg og tenkt hva makkastukerne har?ikke en dritt! har adhd selv og hater makka! røyker meg heller en feit en! sett søstra mi fucka opp livet sitt på makka! nå sitter hun her med psykoser og har det helt jævelig, tenk på folk rundt deg også!familie,venner, medmennesker!!!dont fuck with speed when you can smoke some weed and fly!!!