View Single Post
Sitat av flexd Vis innlegg
Enhver person som kjøper en laptop for å spille spill er en idiot. Hvor mange laptoper har idag eSata forresten? Jeg bruker Firefire-800 og det funker flott for mitt bruk. Har heller ikke noe problem med minnepenner da jeg har minnepenn som er like tykk som USB porten og ikke har masse unødvendig gummidrit på seg.
Vis hele sitatet...

Laptop fungerer fint og spille på viss man spiller spill som Football Manager og spill som ikke har den beste grafikken. Har selv en laptop som er grei å spille på men det er pga den stor skjermen. men kan godt være enig i at laptop ikke egner seg å spille på viss ikke man kjøper riktig størelse på skjermen. Men man kan jo også da bruke tv'n som skjerm, det er faktisk null stress og spille på den berbar pc.
Det er selvfølgelig ikke spiller jeg bruker den mest til, det er det man har spillkonsoller til, men det finnes mange gaming laptoper der ute. Så ikke diss de som har bærbar til og spille på. Hva viss du reiser mye f.eks mellom skilte foreldre. Da ville det vært tungvindt og tatt med seg en stasjonært pc hver gang man skulle flytte på seg