View Single Post
Måtte bare rette overskriften......
Sitat av Pelle Penis Vis innlegg
Hei ! Ville bare dele litt av mine erfaringer med posten og politi i Norge
For noen år siden var det en venn av meg som fikk sendt mellom 5 og 10 TUSEN syrebiter i slengen fra Tyskland (kjøpt i Nederland) Dette fungert helt fint helt til min venn ble stoppet i en trafikk-kontroll...id sjekket og hanket inn på soning en mnd for bøter.. Tanten til min kompis var jo da så snill å omadressere posten hans rett inn i fengslet! Så den siste pakken med 7000 syrebiter ble jo sendt rett inn i fengslet der han sonet... Det ble jo et sirkus uten like...men min venn han sto jo på sitt han og hevdet at han ikke hadde NOE kjennskap til dette! Og selv om Tanten (der han bodde) fortalte i avhør at det var kommet lignende pakker før (den ene pakken var revnet slik at bitene var synlige!) så ble hele greia henlagt som ”intet straffbart forhold” ! Så regeln er jo ganske enkel...så lenge bestilling og betaling av pakken ikke kan bevises være utført av mottaker (deg) og du bare nekter, så blir det nesten "automatisk" henlagt som ”intet straffbart forhold” ! Alt fra uskyldige små pakker med wedfrø til store A4 konvolutter med 7000 syrebiter....! Bare å passe på når man betaler og bestiller det!!



Hilsen en som var mye i Tyskland for noen år siden...
Vis hele sitatet...