View Single Post
Sitat av www2 Vis innlegg
Jeg hadde aldri klart å ha en venn som er pedofil!
Jeg hjarp pappa å bygge på hytta så kom en som bor i nærheten der vi byggde. Han begynte og snakke med meg uten at pappa så det. Han begynte å si det var en fin jobb for meg å rette bøyde spikere(vi hadde rivd ned en vegg så hadde. Vi masse brukte spikere i en bøtte ). Når pappa så han begynte han å snakke med han. Pappa prøvde å få han til å gå, og det greide han. Jeg spurte pappa hvem han var, da svarte han at han hadde sittet i fengsel i 7 år pga sexuel pedofili mot tabogutten på min alder. Jg ble jo litt redd etterpå.
Så NEI. Jeg vil aldri ha en venn som er pedofile. (jeg er 15 år)
Vis hele sitatet...
Pedofile liker ikke 15-åringer, så denne mannen er nok ikke pedofil.

Dessuten er det ingenting som heter "seksuell pedofili".

Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Hva om den pedofile dyrker sin forelskelse til barnet på la oss si 12 år. De har ikke et seksuelt forhold, men et forhold bygget på samvær, tillit og vennskap som er godt skjult. Vil partene da vokse fra hverandre eller vil det vise seg at love is blind og paret vil vokse slik at barnet "kurerer" den pedofile?

Og for all del støtte til pedofile. En minioritet i samfunnet uten noen som helst statlig hjelpende hånd (Eks. Pedotlf. linje)
Men mindre de er overgripere og har satt seg til ro med å leve i et slags sølibat.
Vis hele sitatet...
Pedofile som er forelsket i barn, vil stort sett kunne vært forelsket også når barnet blir eldre, men den seksuelle tiltrekningen vil oftest gå bort. Men barnet vil antakeligvis forandre seg mye også i puberteten, sånn at følelsene kan forsvinne akkurat sånn som andre par mister følelsene for hverandre.

Takk for støtten!!!