View Single Post
Ja jeg kunne akseptert ikke praktiserende Pedofile. For noen år siden så var jeg en trangsynt kristen som fordømte alle som ikke var heterofili.

Etter å ha reist rundt om i verden og møtt mye "rare folk" så har jeg funnet ut at siden jeg alltid har dømt en person ut ifra hvordan han er mot meg, og ikke hva han gjør ellers i livet så må dette selvfølgelig også gjelde legning.

Så ja jeg kunne godt ha vært venn med en Pedofil så lenge han/hun ikke vil komme til å forgripe seg. Og skulle det skje så er det stor sjanse for at jeg ville kommet på fengsels besøk etter at det ble oppdaget også. (kjenner meg selv så godt, for det er når man har det vanskelig og er lengst nede at man virkelig trenger en venn)

Kjenner jo delvis en som er Pedofil/hebofil etter hva jeg såg de kalte det på linken i en post ovenfor. En amerikaner jeg traff på filippinene en gang jeg var der. Han var rundt 60 år og hadde ei dame på 15, straks 16 og hun virket på alle vis enda yngre, de var forlovet med planer.

Det som fikk meg til å stusse første gangen var at da han kom utenfor en butikk jeg besøkte ofte så sendte butikkeieren sine 12 år gamle døttre inn i huset. Og han fortalte helt åpenlyst at han var blitt nødt til å rømme Usa i en vanvittig fart og hadde ingen planer om å dra tilbake så han hadde bedt sønnen sin selge sine eiendeler og øverføre pengene så han kunne leve der nede. Så da forstod jeg mellom linjene hva som hadde skjedd.