View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Angelina Vis innlegg
Interessant at du kan påstå jeg heller mot fascisme utifra det enkle jeg har fremlagt her. Positivt for min del, ettersom det nok en gang vitner om at man aldri kan bli kjent over et Internett. (Og især ikke gjennom ti innlegg....)
Vis hele sitatet...
Det jeg har sagt er: Meningene dine er for ekstreme for FRP og hører heller hjemme i en fascistisk/nazistisk sammenheng. At du velger å innta en offer-rolle på bakgrunn av det får være din sak.
Sitat av Angelina Vis innlegg
Ellers bør du begynne å snakke for deg selv, fremfor en hel gruppe.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker for de 90% som er enige med meg i den spørre undersøkelsen jeg viste til. De hadde ikke svart som de gjorde hvis de ikke er enige med meg på det spørsmålet som ble stilt.
Sitat av Angelina Vis innlegg
Det er alltid noen som vil forfekte det du gjør, men det er også mange som vil mene det samme som meg.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det. Det er ikke mange som mener det samme som deg i denne saken. Det finnes ingenting som tyder på det. Hvem er i isåfall disse? Har du noen grupperinger du vil trekke fram? Som sagt så er du for ekstrem for FRP og selvfølgelig alle de andre partiene på stortinget og da har du ikke mange prosentene igjen å ta av.
Sitat av Angelina Vis innlegg
Dette representerer imidlertid kun en brøkdel av hva jeg står for, og du har ingen anelse om hvilken politisk retning jeg holder meg til. Hvilket du for øvrig ikke har noe med, heller, for den saks skyld - men når du uttaler at fascister er en gruppe du "driter i", kan jeg med glede si det samme.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt, men utifra det du skriver så må jeg jo trekke konklusjoner. Jeg har heller ikke angrepet din politiske overbevisning, men argumentene dine.


De jeg har angrepet er fascistene og der har du helt rett, jeg driter langt i hva fascister, nazister og annet griseri måtte mene. Sist de fikk viljen sin så skøyt vi dem for landsforræderi så fort vi fikk sjansen og de har ikke forandret seg siden den gang. Dette husker det Norske folk og vi kommer ikke til å tillate at noe slik skjer igjen. Derfor driter vi i hva de måtte mene og ser helst at de ikke blir gamle. Nå snakker jeg for over 99% av befolkninga her i landet.