View Single Post
Noen andre en meg som syntes "trip sitteren" gjorde en forferdelig dårlig jobb med å passe på kammeraten sin ?

eg er sikker på at han kommer etter meg, så jeg stavrer meg hurtig på beina og løper alt jeg makter vekk fra den djevelske apparisjonen og mot døra, som til alt hell viser seg å være åpen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tar ikke Geir å stopper deg før du er ute av huset ?

Nesten på gråten forteller han meg at jeg løp ut i trafikken og bare så vidt unngikk å bli overkjørt etter at han prøvde å gi meg vann, at jeg prøvde å røyke illusoriske sigaretter, at jeg snakket med folk som ikke var til stede, at jeg etter sigende skal ha blitt observert mens jeg forsøkte å stjele opptil flere biler - som alle heldigvis var låste - at jeg falt og besvimte og holdt på å drukne i mitt eget oppkast, men at han til slutt fant meg nattestid, liggende nærmest livløs inne i en mørk bakgate, med hjernerystelse og blodig panne, innsmurt i mitt eget oppkast, og at jeg nå har sovet i nesten tjue timer etter at han tilkalte sykebil og fikk meg innlagt og pumpet på sykehuset.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hvordan trip sitter kan ha latt deg gjøre alt dette. Hadde jeg passet på deg sku jeg love deg du hadde ikke kommet deg på utsiden av husets fire vegger