View Single Post
Kan legge til litt her jeg også...
Ok, lettere "irritert" nå kan du si, mye min egen feil men når sånne forbanna idioter jobber på support renner det bare over.

Bestilte Folkepakke fra viasat i 2008, med et års bindingstid. -Var såklart billig så jeg var fornøyd og glad. Kostet vel 109,- eller noe i den duren.
Så når denne perioden var over, ringte det en fyr fra viasat og tilbydde meg folkepakke + sport for 149,- i måneden så det var jo greit tenkte jeg og sa ja - dum som jeg var.

Nå i dag datt da regningen ned i posten på 379,- for nåværende måned. - Ja, såklart burde jeg ha sjekket hva prisen på dette var før jeg sa ja til telefonselgeren. My bad igjen.

Ringer så support på 815 fint nummer, står i kø i 30 min før en fyr tar tlf. Jeg ber om enten samme dealen jeg hadde eller si opp abbonementet. Han setter meg videre til noen som har med det å gjøre. - 15 min til i kø... Og jeg begynner å bli lei av å vente i tlf.

Så tar en dame tlf, jeg må forklare alt på nytt før hun spør om abbonomentsnummer. Hvor finner jeg det? spør jeg, og hun sier noe helt uforståelig. Unnskyld? - Det samme igjen. Så da spør jeg enda en gang, og dama blir sur som en potte og nærmest snakker til meg som jeg er retarded. Koselig, etter 45 min i kø og forklaring x 2 sitter det en dame i røret og er dritsur. PÅ MEG. Nei, hun kan ikke gjøre noe med abbonementet mitt. Ok, da sier jeg det opp sier jeg, for å få høre at det blir ut september! HVA? Oppsigelsestiden min blir like dyr som et år med den samme pakka. Og nå gaper vi til hverandre i telefonen, hun truer med å legge på, før jeg må gi henne all info en gang til...

Jeg vet, min skyld at jeg ikke leste avtalevilkårene på den "nye" avtalen min, som jeg jo ikke har sett noe til siden jeg bestilte den nye pakka. Det er den jeg har skrevet under på som gjelder, men der står det jo en annen pakke enn det jeg nå må betale for. Så hvordan kan den være fortsatt det hun slår i bordet med? Gi meg den avtalen jeg skrev under på så skal jeg være glad jeg. Uansett - hun rett og slett skriker i tlf til meg, og jeg legger på.

Moralen er ikke inngå avtaler uten å lese hva som skjer etter avtaleperioden, og ja, at jeg må betale er helt greit.

Men å være så trangsynt som hun i support var, AAAA, det bare koker innvendig.

Måtte bare få utløp for litt frustrasjon, men gud som jeg hater når folk i support oppfører seg sånn.

Nå blir det bare canal digital fremover, takk for meg!