View Single Post
Rasar har vel noko med dei 12 stammane og gjere, husker ikkje i detalj, men dei reisa til kvar sin plass med koner ol, sansynligvis frå afrika, Meir her. Forøvrig interesant og sjå på korleis eg oppfattar mi "boble" og korleis du oppfattar di "boble". Forøvrig ganske stor forsjell på vår vedsoppfatning, eg trur verda er ca 6000år, ja då kan du seie at ein dag for gu i 1 mosebok er xantall år, men merkelig korlis plantane klarte seg så lenge utan sollys.

1 Mos 1
11 Da sa Gud: «Jorden skal la grønne vekster gro fram, planter som setter frø, og trær som bærer alle slags frukt med frø i, på jorden!» Og det ble slik. 12 Jorden bar fram grønne vekster, planter som setter frø, og trær som bærer frukt med frø i, hvert etter sitt slag. Og Gud så at det var godt. 13 Og det ble kveld, og det ble morgen, tredje dag.
14 Gud sa: «Det skal bli lys på himmelhvelvingen. De skal skille mellom dag og natt og være merker som fastsetter høytider, dager og år. 15 De skal skinne på hvelvingen og lyse ut over jorden.» Og det ble slik. 16 Gud skapte de to store lysene, det største til å råde om dagen og det minste til å råde om natten, og stjernene. 17 Gud satte dem på himmelhvelvingen til å lyse ut over jorden, 18 til å råde om dagen og natten og til å skille lyset fra mørket. Og Gud så at det var godt. 19 Og det ble kveld, og det ble morgen, fjerde dag.
Vis hele sitatet...
Men heldigivs har mereligonsfriheit her i landet, eg kan tru kva eg vill, du kan tru kva du vill, men eg har funne mi sanning. du har di, så får me sjå når slutten kjen kven så hadde rett.

men eg trur somsagt at alla stammar frå ada og eva ---> stammfedre for dei 12 stammanne --> som igjen er stammfedre for verdas ulike folkeslag.
Sist endret av FpsDog; 29. april 2010 kl. 20:32. Grunn: dobbelpst