View Single Post
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Forord
I går kom en jeg har røyka sammen med noen ganger. Han hadde med seg en femmer med grønt han hadde fått forleden. Jeg setter på en sesong med two and a half men for å ha noe å se på, samtidig som at jeg har litt rolig musikk i bakgrunn, og er klar for å slappe helt av.

I sigende rus, hva skjer?

Kl 23.10 Jeg merker tida går helt stille, jeg begynner å få vondt i hodet. Det kjennes ut som om jeg får en kniv igjennom hodet. Jeg hyler ut, og begynner å riste, kjenner meg helt kald, hele rommet har stoppet.. Etter en stund klarer jeg heller ikke å se noen sammenheng mellom to ord heller.

Smerter i bryst.
Jeg får sett på klokka igjen. kl 23.25 får jeg bryst smerter. Jeg får jamret ut noen ord.. "Ring ambulanse, og faren min jeg dør" akkurat nå kan jeg bare snakke.. Jeg klarer ikke bevege på fingre eller tær. Nå er jeg helt sikker på at jeg er død.. Rommet står fastlåst i en skakk vinkel, med tv`en på. Han jeg røyket med klarer ikke å være i rommet.. Han trodde også at jeg var død. Så her lå jeg i en halvtimes tid alene å bare ventet på at jeg ikke skulle fungere mer.

Det var akkurat som jeg har fått utdelt den siste timen min.
To personer kommer for å hjelpe meg, jeg ser dem slår meg i ansiktet, men jeg reagerer ikke. Han ene får hetta, og begynner å løpe rundt omkring. Mens han andre prøver å ringe romkameraten min. Endelig kommer både han, og faren min.. Jeg ligger der, våken men livløs.. En slags katatonisk tilstand. Akkurat nå står fortsatt hele rommet stille, jeg er nå helt sikker på at jeg er død, og at dette er den tiden jeg kommer til å se resten av det "neste" livet mitt. men jeg følte at jeg fikk ro i meg, siden jeg fikk truffet og sagt farvel til den jeg innså at er den viktigste personen i livet mitt, som var min far.
Jeg kommer til meg selv igjen.
Rundt klokken 3 klarer jeg å bevege meg litt igjen, rommet retter seg opp mens jeg får en kald klut i panna. Nå begynner jeg å innse at jeg har fått livet mitt tilbake. Jeg kjenner at jeg blir mer, og mer lettet. Samtidig som om at jeg begynner å bli trøtt og sliten.
Jeg er helt sikker på at jeg har stått opp fra dem døde på en måte, og har fått en ny sjanse, kanskje en forsmak på hvordan døden er?
Uansett er det den værste rusen jeg noen gang har opplevd, og har herved tatt mitt siste inntak av THC.
Vis hele sitatet...
Hehe, hørtes mere komisk ut vil jeg nå si. For man klarer ikke ta overdose på å røyke, jeg hadde også en sånnen trip en gang med grønt. Satt en 10 kompiser med flaska, bøtta, J'n og byens beste grønnsak. Så jeg tenkte jo ikke lengre en til nesa, Så hadde 4 trekk av flaska, de 2 neste timene tilbringte jeg på toalettet med oppkast, når jeg lukket øynene så jeg bare farger.:P Men høres bare ut som en gøy trip om du utnytter den riktig. =)

Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Kan nok hende at jeg røyka alt for mye... (Selvsagt gjorde jeg jo det..Men) Kan tippe at jeg fikk i meg litt over grammet på kort tid. Det føltes som om at hodet mitt var på et nivå som var helt eget, i forhold til kropp og sjel. Smerten var der, men jeg kunne ikke føle den. Det var akkurat som om at jeg var i et tv-spill.. Bare at nå var det game over... Fikk en slags stemme i hodet som fortalte meg at "Her må du være, nå er det slutt."
Har nå snakket litt med min far, som satt på plass resten av bitene. Han hadde funnet meg kald, helt hvit i ansiktet og ingen reaksjon.
Vis hele sitatet...
Haha, jævla nice. Hva sa han da?^^