View Single Post
Sitat av diabolus Vis innlegg
Kan garantere deg at du skulle fått kjørt deg både fra meg og begge hundene mine hvis du forsøkte å sparke noen av dem uten en veldig god grunn.Helst en grunn som var litt bedre enn at de kom i nærheten av deg.
Men som jeg skrev litt lenger opp her så kan du umulig ha møtt på mange hunder i ditt liv og de du har møtt kan ikke ha vært de største hundene i gata!
Hadde du forsøkt noe sånn på ei bikkje med litt krutt i så hadde du vært skambitt for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Kan garantere deg også at hvis du hadde sendt bikkjene dine løs på meg via kommando så hadde jeg sørget for at de hadde blitt avlivet. Hva som hadde skjedd med deg etter det er privat.

Og jeg har møtt mange hunder og jeg har forsatt et arr på hodet mitt hvor det ikke vokser hår lenger fordi en hund gikk amokk på meg mens jeg lå og slappet av i en park.

Jeg har også blitt bitt på siden av kneet av en hund som var bundet fast utenfor en cafe.Den penetrerte buksa og huden min. Den bare la seg ned igjen og latet som ingenting.

en annen hund bet meg på hånda for å ta pølsa jeg holdt.
Jeg satt i en park og spiste en pølse, så kommer det en giga hund og bare jafser hele hånda mi.

Lista er lang.Det får være grenser på hvor mye driit man skal tåle.

alt jeg ber om er at du holder hunden din vekk fra meg og min kropp eller eiendeler. Hvis du mener det er for mye å forlange så har du problemer.