Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Jeg spiste 15 gram da, jeg ble en trollmann! Det var sykt, okey? Men tusen takk for kunnskapene, jeg bare visste ikke helt hvor jeg skulle skrive hen...

Dessuten finner jeg ikke 4-Ho-DMT på erowid, så det der var bare stressende å få vite :P

Jeg håpet på å finne effekt liste enten på 4-Ho-Dmt eller psiolocin/psilocibyn. Jeg finner den på sopp og dmt, derimot, jeg bare er litt usikker på forskjellen på vanlig DMT og dette andre vi faktisk snakker om nå..
Vis hele sitatet...
Allright wizard man!

4-HO-DMT er psilocin, psilocin er i sopp og er basically psilocybin uten en fosfat gruppe. Fosfat gruppen i psilocybin blir fjernet på grunn av enzymer i kroppen din når du spiser soppen. Som tidligere sagt har også de andre alkaloidene i soppen formet opplevelsen din. Med andre ord, du fikk ikke i deg psilocin ene og alene. Det er bare å lese om psilocin/psilocybin/psykedelisk sopp for å få info her.

Forskjellen mellom 4-HO-DMT (psilocin) og NN-DMT er jo først og fremst den kjemiske strukturen. Den kjemiske strukturen til et molekyl avgjør dets egenskaper, så disse to vil naturligvis være forskjellig i psykoaktiv effekt også. Videre er ikke NN-DMT oralt aktivt med mindre det kombineres med en MAOI hemmer (les åpningsposten). NN-DMT er det som blir diskutert i denne tråden her, og jeg trenger vel nødig å gjengi all informasjonen som mentalmelt allerede pent har lagt frem i åpningsposten sin.

For å gjøre det enkelt: Psilocin = sopp, NN-DMT = mentalmelt sin post, eventuelt et søk på internett