View Single Post
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Han som sprengte seg selv på grorud lagde vel rørbomber for å sprenge noen sporveisautomater om jeg ikke husker feil? Så spørs vel om han hadde noen interesse for kunsten. Tenker nok det var griskheten som fikk disse folka til å ta sjangsene de tok, og som de måtte betale for.

Når det gjelder alt man finner på nettet, så er det noe man som "løgn intil det motsatte er bevist.", og gjøre research og finne kilder på før man prøver noe ut.

Kan jo feks sitere denne quoten om ap syntesen fra en bruker på bombshock: "Add the hydrochloric acid, swirl it around, and then put on the lid. The reaction mixture will heat up ALOT, so the lid is needed to keep the acetone from evaporating before it reacts. Let the mixture sit overnight. A very large mass of crystals will have formed."
Vis hele sitatet...
hehe.. jeg reddede en dansker fra døden da han ville have blandet jeg tror .. 300 mL acetone, 250 mL 30% HCl og ca. 600 mL 3% H2O2 sammen.. ja 250 mL 30% HCl!!!! ville bare have detoneret i hænderne på ham haha.. ^^ fatter ikke folk virkelig kan finde på at lave sådan nogen fake opskrifter.. hvis han ikke havde kendt mig, så ville hans liv nok være ødelagt nu (:

fremstilling af primære sprængstoffer skal man ikke tage som en leg, men være meget forsigtig med indtil man kan det i hovedet..