View Single Post
Jeg er vegetarianer og vanligvis gidder jeg ikke svare på sånt... men nå følte jeg at jeg måtte, for jeg må bare si det at jeg ALDRI hakker, eller ser ned på folk som spiser kjøtt. Det går heller andre veien, HVER JÆVLA gang det nevnes for andre at jeg er veggis, får jeg gjennomgå - nettopp med disse argumentene som du kommer med her..

Folk: "Jeg hater vegetarianere, blabla, de hakker alltid på andre."
Meg: ....
Folk: "Kan dere ikke bare holde kjeft og la oss spise maten vår?"
Meg: "... ok"
Folk: "Men mennesker er jo MENT å spise kjøtt, du får ikke nok proteiner."
Meg: "... ok"
Folk: "Kjøtt er SUNT!"
Meg: "okei"
Folk: "Vi har tenner, derfor er det riktig at dyr slaktes på fabrikk."
Meg: "Ok"
Folk: "Hva faen spiser du da? Kaninfor? Gress? ÅH HERREGUD, hva spiser du til jul? Spiser du kun poteter til middag hahahahaha." osv...

og det er jo de som synes det er ufattelig morsomt å prøve å provosere ved å sende bilder av dyr som slaktes. Jeg blir ikke provosert. Folk flest blir mer sjokkert enn meg når de ser dyr slaktes, dø osv. kanskje fordi de faktisk spiser det?
Jeg kunne ikke gitt mindre faen i hva dere spiser av tarmer og bæsj blandet sammen i en pølse dere får fra 7/11.
Jeg får i meg masse proteiner og jern. Jeg spiser aldri kun poteter til middag.. jeg spiser heller ikke "kaninfor/gress/grønne enger". Kanskje det heller er folk flest som spiser kjedelige middager med kun kjøtt og poteter, siden alle tror vi kun spiser kokte grønnsaker.

dere kan sitte der og gnege på frukt og grønt som er blitt fraktet nesten hele verden rundt i store, skitne biler og fly som forurenser lufta og sprer støv og skitt på jorda hvor gulrøttene deres plantes bare for å havne i grønnsaksdisken på mega uten dårlig samvittighet, imens jeg tar meg en biff av godt, norsk hjemmeslakta villsau. Jeg bryr meg ikke om hva dere trør i kjeften, så lenge dere ikke legger dere opp i hva jeg eter.
Vis hele sitatet...
OK!!!!!11en elleve... for helvete. Hva med all skogen som hugges for å plante gress for dyr som skal spises OG fraktes?

Jaja, kos dere med kjøttet. La folk spise hva de vil uten å kommentere det til stadighet.