View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av TheTsar Vis innlegg
ja det er vanslelig å etterprøve.

Hvis du tror meg så tror du meg, hvis ikke så tror du meg ikke, det kan jeg ikke gjøre noe med.
Vis hele sitatet...
Du kan komme med ting som underbygger at et slikt møte faktisk har skjedd. F.eks. AUF sin beskrivelse av det.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
men, når jeg googler NWO og Stoltenberg finner jeg dette og dette blandt annet!
Vis hele sitatet...
Dei der har omtrent like mykje kredibilitet som komiske Ali. Du lenker til konspirasjonsteorier, som på linje med deg slenger ut påstander uten å underbygge dei. Vil du ta det for god fisk om eg kan lenke til et par blogger som hevder at månen er en gul ost?
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Jeg finner derimot ingen uttalelser fra Thorvad stoltenberg som sier han er mot NWO og det tror jeg aldri han har benektet at han er heller.
Vis hele sitatet...
Så om du ikkje benekter at du er løgner så er du sannsynligvis løgner...? Logikken din faller igjennom - igjen.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
han er stolt av sitt ønske om en ny økonomisk verdensorden som han fast og bestemt tror vil gi oss en bedre verden. mannen er idealist og takket være ham for det.
Vis hele sitatet...
KAN DU UNDERBYGGE DEN PÅSTANDEN ER DU SNILL?!? Du har sagt mange ganger at han er tilhenger av NWO, uten å komme med et fnugg av bevis for det.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Poenget er at uten kilde og bakgrunn så beviser du ingen ting som helst.
Vis hele sitatet...
D'oh.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Når det kommer til ditt forsøk på å bruke store ord for å bortforklare at du ikke ser på det Moyner gjorde som bondefangeri så blir dette bare dumt. Spesielt siden du fortsatt ikke klare å komme opp med en eneste kilde eller bakgrunn.
Vis hele sitatet...
Kilde på at det moynar gjorde ikkje var lovbrot? Ærleg tala, skjerp deg. Du hevder det var ulovlig, og da får jaggu du framskaffe ting som underbygger det. Eg prøver heller ikkje å bortforklare det, men vil nok antyde at om du ser på det som bondefangeri så impliserer det at nyhetsspeilet ikkje har fnugg av peiling på det dei skriv om...
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Denne Moyner/Nyhetsspeilet saken blir mer og mer en "etablert sannhet" som mangler bevis!
Vis hele sitatet...
Uhm. Forumtrådane _ER_ bevis.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
1. Thorvald Stoltenberg er motstander og ikke tilhenger av NWO
Vis hele sitatet...
Korleis kan eg bevise at nokon er motstander av noko som helst? Kan du motbevise at eg kan fly? Det er du som framsetter en positiv påstand, og det er du som må underbygge at den er sann.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
2. Moyner er en objektiv kritikker som på et slikt objektivt grunnlag har bevist at Nyhetsspeilet ikke driver kiledekritikk.
Vis hele sitatet...
Beviset er at nyhetsspeilet publiserte ting alle med fullført 2FY ville avslørt som villaste pisspratet. Det tyder på at dei totalt mangler evne til kildekritikk.