View Single Post
Dette viser jo bare fullstendig entydig at Armin kun er i dette gamet for sitt eget ego, og ikke for noe ønske om å avsløre konspirasjoner.. Det er tydelig at det kun er et ønske om å bli kjendis og dyrket som frihetskjemper og helt som driver han, og det spiller liten rolle om tingene han sier er direkte løgn, så lenge han føler han blir sett opp til. Og det faktum at han bevisst utnytter paranoide mennesker til å oppnå det er forkastelig! Enhver antydning til sympati for hans syke sinn forsvant med denne siste artikkelen. La oss bare håpe flest mulig ser det, og innser hva slags parasitt han er.

Artikkelen for øvrig er jo så totalt usammenhengende og delirisk at man blir usikker på om overskriftene markerer avsnitt eller nye artikler. Plutselig trekkes en tale fra Kennedy inn med youtube-video og alt, også kommer sannelig Harald Eia inn i bildet også! Det er jo bare nedrabling av usammenhengende tankerekker! Gramatikken er så forferdelig at man ikke vet hvor man skal begynne en gang. Og denne mannen kaller seg journalist? Trygdesnylter, tenker jeg.

Og hva er dette tullet om pro-israel på NTNU og nff?? Jeg går på NTNU og er aktiv bruker på nff, og jeg har aldri noensinne vært pro-israel!

Sitat av Grønnkål
Personlig føler jeg ubehag ved å se på folk som går til aggressivt frontalangrep på åpenbart sinnforvirrede og intellektuelt ubemidlede mennesker. Det virker som om mange her nærmest føler vellyst ved orgien av spott og verbale slag mot en mann som allerede ligger blødende på bakken. Det er ikke noe pent syn. De fleste er vel enige om at det verdensbildet Bahrami og Nyhetsspeilet promoterer ikke er spesielt begavet uttenkt, men behøver man egentlig å marginalisere ham ytterligere enn det man allerede har gjort? Hva oppnår man ved det? Generelt forholder det seg slik at folk ikke oppgir sine trosforestillinger når de blir utfordret på den måten man gjør her. Snarere tvert imot vokser de, og det eneste man oppnår er ytterligere marginalisering. Man kan i det minste peke på én god egenskap ved mannen, og det er at han har integritet og baller i forhold til det at han kjemper for noe han tror på, og under fullt navn. Han stikker halsen ut og risikerer noe, er oppriktig i sitt credo, og gjemmer seg ikke bak et nick. Han er bare ikke spesielt glup, men er det nødvendig å føye mere spott til skade?
Vis hele sitatet...
Hadde han bare vært paranoid og skrullete, men når han kommer med bevisste og direkte løgner for å prøve å redde sitt eget skinn og fremstå som den skarpe, kritiske og heltemodige journalisten, så kan man sparke og slå så mye man vil for min del. Han er ikke bare psykisk ustabil, han er en egosentrisk møkkamann uten respekt for noe annet enn seg selv.
Sist endret av Provo; 12. mars 2010 kl. 00:09.