View Single Post
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Mannen er en svindler som brukte elektrolyse og lurte investorene til å tro at han klarte å drive motoren på vann i ren form. Det er hevet over enhver tvil, det står til og med i bildet du har der. Hvis du trenger et skikkelig verk som viser at han er en svindler kan jeg referere til en hvilken som helst bok om termofysikk.
Vis hele sitatet...
Takk som byr, det er bare å ramse opp.


Sitat av ivioynar Vis innlegg
Bortsett fra muligheten til å selge bøker ol. og donasjonsknappen på nettsiden hans, selvsagt.
Vis hele sitatet...

Ja oo, donasjonsknappen.
Ikke noe videosalg, ingen bøker med "oppskrifter", men en donasjonsknapp for å kunne klare seg i eksil i Nederland og studere denne oljen nærmere. HUFF.


Sitat av ivioynar Vis innlegg
Hadde du lest oppsummeringen ville du lært følgende: Det var en kontrollgruppe og bivirkningene ble kun observert i THC-gruppen. Om svulstene krympet fordi total kroppsmasse sank (dårlig resultat) eller på grunn av THC (godt resultat) var spørsmålet. Jeg aner ikke hva det betyr å trekke tråder konservativt, men poenget mitt er at det virker ikke riktig som om du er like flink til å sette deg inn i vitenskaplige resultater som du synes å påstå.
Vis hele sitatet...
Det var spørsmålet.

Så er det neste spørsmålet om totalmassen sank pga THC. Det eneste denne studien viser er at mer forskning må igangsettes, samtidig også at Cannabis kan, i beste fall, kontrollere eller sette vekten tilbake i balanse - som rapportert i andre studier. Den viser at Cannabis ser ut til å gi et resultat vitenskapen, eller rettere sagt, disse forskerene, ikke riktig enda helt forstår. Det på tide å forstå.

"In the 2-year studies, survival of dosed rats was higher than controls; that of mice was similar to controls." <- Pro life? Hva vet vel vi - enda.

"Decreased tumor incidences may be at least in part due to reduced body weights of dosed animals. "

så kan jeg legge til:

"..but we really don't have a clue. 9-THC administration could easily be the main reason for this, further studies are definately adviced. This is not a snake-chemical. "

"Or it may indeed "

Ja.[/quote]



Og det var -en- artikkel.