View Single Post
Sitat av mahogn Vis innlegg
1. Du kan ikke noe som helst om feltet
2. Når du først ser forskningen, forstår du den ikke. Du skjønner ikke innholdet. Men kommer likevel tilbake i tråden og kverulerer.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke med alle andre, men for meg virker dette som en beskrivelse av deg selv, ikke Provo eller noen andre som har postet i denne tråden.

Sitat av mahogn Vis innlegg
Linkene mine taler for seg selv, du har derimot ennå ikke bidratt med så mye som et eneste dokument.
Vis hele sitatet...
Og du, min gode mann, har enda tilgode å bidra med ett eneste fornuftig argument! Og nei, ting som "du tar feil, fordi jeg mener noe annet" telles ikke!

Sitat av mahogn Vis innlegg
Cannabis, slik vi ser den i dag, er en mirakelplante - og vi kan ikke se bort ifra at Rick Simpson snakker sant og at denne olja virker som den skal. Moderne forskning taler for akkurat dette.
Vis hele sitatet...
Nei. Moderne forskning taler for at det trengs mer forskning. Tvetydige og motstridende resultater hele veien. Og igjen, at THC eller andre stoffer i cannabis kan ødelegge kreftceller i en petriskål, eller hos mus i ett enkelt forsøk, er ikke det samme som at det er en cure-it all magic bullet.

Sitat av mahogn Vis innlegg
Og der sammenlignet du Cannabis og Homøopati. Jammen er du klok.
Vis hele sitatet...
Sammenlikningen er vel ikke så far fetched? I begge tilfeller viser enkelte studier at det finnes medisinske bruksområder, men forskningen er sprikende og virkemåten kan ikke forklares.
Sitat av mahogn Vis innlegg
Jeg kunne like gjerne snakket til en murvegg.
Vis hele sitatet...
Jo takk, den følelsen tror jeg det er flere som sitter med...