View Single Post
Sitat av etsi Vis innlegg
Faren min er fra et lite sted på vestlandet, og jeg var med dit på ferie i fjor.
Jeg har en del kompiser der, og ble med en av dem på en liten fest. Det var god stemning, og de virka som veldig hyggelige folk. Jeg hadde dessverre drukket for mye, og uten å tenke meg noe særlig om spurte jeg om man kunne få kjøpt noe hasj i området. Det var ikke smart.

Folka blei dritsure, og nå er jeg kjent som "narkis" i hele lokalsamfunnet. Ryktene spres fort i området, noe som gjorde at fattern selvfølgelig fikk vite om det og han ble ganske så forbanna. "Det er livsfarlig" - "Det er narkotika!" - "Du ødelegger livet ditt!"

Nå drar jeg dit så sjeldent som mulig, etter som at alle ser på meg som narkoman. Fordommer og uvitenhet kan ødelegge så utrolig mye.

Kan legge til at det foregår en ganske så hissig diskusjon angående cannabis på gamingforumet www.catchgamer.no

Der kan dere se fordommene og uvitenheten til norsk gamerungdom, noe jeg vil tro illustrerer resten av Norge også.

http://www.catchgamer.no/?module=for...=131239&page=1
Vis hele sitatet...
Hahaha, morsomt lesestoff på Catchgamer, så mange dumme ungdommer.

"Det verste med hasj er jo at man får lyst på sterkere stoffer."

Men igjen, gamergenerasjonen er ikke akkurat de smarteste, da det å døgne for å game CS og drikke redbull er kult, yo. Kanskje de burde sosialisere seg litt for å faktisk få litt innsikt i hvor mange som faktisk røyker?