View Single Post
puster's Avatar
Trådstarter
308
Sitat av murloc Vis innlegg
Problemet er verkstedene. Verkstedet lover 2 ukers behandlingstid. MEN... så viser det seg at verkstedet ikke kan reparere feilen, så det må sendes til et verksted som holder et høyere nivå. Verkstedet telehuset bruker ligger i bodø og de har ikke den øverste sertifiseringen. Problemet kommer når den videresendes til et større verksted som f.eks deltaservice. For den havner nå nemlig bakerst i deres kø. Kort fortalt er det ikke selgers feil at det tar så lang tid, så kjeft funker dårlig her. Men at de ikke vil svare deg er for dårlig!

Ta med deg faren din og forlang at de erstatter telefonen din. 4 uker er absolutt siste grense innenfor loven. I tillegg så er det fortsatt selgers ansvar, selv om verkstedet bruker lang tid.
Vis hele sitatet...
Var på telehuset leknes i dag og spurte etter telefonen min.
De sa at det var opprette reklamasjonssak som jeg har nevnt i tråden tror ejg, det visste jeg og skulle komme i dag å få ny telefon visst jeg ikke hadde fått melling om at telefonen skulle være ferdig reparert til i dag, men de kunne ikke gi meg telefon i dag pga. han som skulle gi meg den ikke var på jobb, dette er tragisk synes jeg og nå får verkstede 3extra dager på seg, jeg vil ha ny telefon nå!