View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Nei for all del, du trenger ikke forsvare deg ovenfor meg. Jeg sier bare at du ikke kan skylde på skolen eller lærerne for en feil du har begått. Jeg er fullt klar over at noen er unge og dumme, men da får man også innrømme det og ikke skylde på alle andre.
Når det kommer til hvordan ungdomskoleelever tenker så forstår jeg at det kan være spennende å ruse seg. Man blir advart fra tidlig alder og spesielt mot løsemidler og andre kjemiske hverdagsprodukter. Ikke lukt for mye på tusjen, Tipp-Exen eller limet, den advarselen er jeg sikker på at de aller fleste barneskoleelever har hørt.

Når det kommer til formfett og andre husholdningsprodukter så er alle som har penger nok til å kjøpe slik også gamle nok til å lese og forstå disse tegnene:
http://www.gronnhverdag.no/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/faresymboler/738493-1-nor-NO/Faresymboler.gif

Hvis du ikke visste hvor farlig det var med bensin så lurer jeg på hvorfor du ikke spurte noen eller ikke tok til deg de advarslene du hadde fått. Eller i det minste lurte på hvorfor man føler seg rar i hodet når man gjør det...
Som sagt så trenger du ikke forsvare deg, det er veldig fint at du har klart deg såpass bra som du har. Det kunne antagelig gått mye verre.
Sist endret av Mith; 24. februar 2010 kl. 19:10.