View Single Post
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Som jeg sa, har spilt endel timer og prøvd og konsentrere meg om en og en klasse et par matcher...Swiftblade var lett å levle med, utrolig 'lett' hero, 2/4 passive abilities.

Likevel er det noe jeg gjør feil, for jeg er somregel alltid tregest til og levle, og dør alltid i kamp vs andre hero's. Mulig det er fordi jeg ofte går alene og alltid er i front
Vis hele sitatet...
En kort guide til å levle "fort":
Dersom du ikke tåler å bli slått på hele tiden, så bare stå i bakgrunnen og få XP.
Ikke gå i front med mindre du har en helt eller utstyr som tåler det.

En feil mange gjør er å gå tilbake til basen hele tiden. Prøv å kjøp med deg 6 stk slike trær som du spiser (altså kjøp den 2 ganger, du får jo 3 stk per gang).
For å handle i basen mens du selv er i slagmarken kan du klikke på merket der det står hvor mye penger du har (midt på skjermen på bar-en nederst).
Trykker du der så kommer shop-en opp.

Handle inn med en gang du har penger til tingene du skal ha, slik at du aldri står uten penger og items dersom du dør (da har du i alle fall itemene).

En annen ting som er dumt er å løpe etter fiendeheltene i det uendelige.. Dersom vennene hans finner ut at du forfølger ham, så vil dem jakte deg ned.


Det fins vel forøvrig guider til HoN på hjemmesida dems?