View Single Post
Hr : Don Vito!! Master of this tread ... Kjenner meg igjen i mye av det du skriver ! utrolig bra stemningsrapport fra pepperverden egentlig !! " tar bølgen for deg her nå!! " ikke alle som er så åpne om minussidene ved pepper som det du er i din rapport! DU er KONGEN egentlig og et eksempel for alle oss andre til både skrekk og advarsel og til etterfølgelse .. alt etter som ..

Sitat av slakte Vis innlegg
Det er din mening, du kommer aldri til å forstå den livsstilen her. Jeg definerer problemene mine selv.

Nei vil komme meg ut av det på sikt, har prøvd mange ganger. Hele familien veit det og de synes ikke det er greit, nei. Hver gang jeg har gått nykter over tid har jeg kjeda meg i hjel og sprukket før eller siden.
Vis hele sitatet...
støtter deg egentlig100% i storyen din azz.. pepper er et sinnsykt farlig og vanedannende stoff som man må ta høyst alvorlig !! ( Dette i følge akershus justervesen som pålegger alle pepperansikter å justere pepperformen sin minst hver annen time eller før ved behov!

Beklager .. skal prøve å være seriøs nå... pepper eller også kjent som amfetamin .. er ikke bra for deg over tid..jeg lover!! Moro i begynnelsen men etter en periode med hyppig bruk vil de fleste oppleve mr.peppers dårlige sider .. for meg gikk det fra å være "konge på byen følelse når jeg var ute " til å bli paranoina .. f.eks plutselig kunne alle på utestedet se på meg liksom ...tilogmed dj:n spilte musikk tilpasset meg hvordan jeg danset også videre... kjip feeling for å si det mildt.... fucka feeling å høre i bakgrunn alle klappe når du går ut fra stedet ? skjedd flere ganger etter hyppig og langvarig pepperparty .. Definitivt ikke å anbefale da ingen kan garantere for hva som skjer..... derfor har jeg frivillig pensjonert meg som 1.ste pepperfullmektig i akershus ( pga div bivirkninger ) og har nå påtatt meg stillingen som Oberst i Norsk knipseforbund.no .