View Single Post
ehm, du syns kansje det ikke er så behagelig å vite at han røyker hasj, men veit du egentlig noe spesielt om det? utenom det at venner/familie/politi osv sier det er bla bla bla bla.

jeg mener faktisk du burde tilby deg å være med han ut en gang mens han røyker seg en jonas å heller se hvilke innvirkning den får på han å hvordan det føles for deg å være med han etter du veit at han har røyka å er "beruset".


selvfølgelig skal du ha rett til din mening om at du vill at han skal slutte (om det er det du vill).
Men jeg mener det at kvær enkelt person har rett til å gjøre hva den personen føler for.


jeg kjenner veldig mange som er mere gla i hasj rusen en foreksempel Alkohol rusen (inklusiv meg) men jeg ser heller ikke på det som noe negativt å ta en rolig kveld med kompiser inni mellom å slappe av med en fin Bong.



Men som sakt du burde nesten ta sjangsen å være med han mens han er i den tilstanden å se hvordan det innvirker på forholdet deres. eller rett og slett bare si at det er greit at han driver med det i helgene SÅ lenge han ikke skal være med deg den dagen.