View Single Post
Det er nok bare et begrep å forklare en av sensasjonene noen opplever under påvirkelse av cannabis. Jeg har aldri opplevd akkurat det, men andre små sensasjoner som rykninger i beinet, eller at jeg blir trukket i forskjellige retninger. Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan du opplever rusen, så du får nesten bare prøve deg fram selv.

Tja, jeg synes tobakk er vanskeligere å få ned fordi nikotinsjokket kan gjøre meg kvalm siden jeg ikke røyker til vanlig. Røyker du til vanlig opplever du det nok ikke som så vanskelig, hvis du ikke røyker til vanlig vil jeg anbefale deg å prøve med en mild tobakk(akkurat hva slags tobakk som er mild skal du få søke opp selv).
For å utnytte\få mest effekt av greiene deres burde du trekke deg godt inn, og holde det inne en lengre enn med vanlig røyk.

Men siden du får så mye informasjonen din om cannabis her, har jeg også lyst til å oppfordre deg til å bruke det ansvarlig. Selv om flere av medlemmene på forumet her er for legalisering av div. årsaker, så er de fleste her enige om at overdreven bruk av cannabis medfører risikoer, det bare kommer ikke like godt til syne i trådene fordi det ikke er noe å diskutere. So use your head
Sist endret av Picard; 2. februar 2010 kl. 17:18.