Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av justlovethepot Vis innlegg
lekt litt med den tanken der ja eneste som mangler her nå er et kullfilter som må kjøpes til uka men ser det er store pris klasser på forskjellige steder lurte på om du hadde et godt råd for noen her i norge? rommet er nå 180 brett og 60 langt med 4 nyderlig planter
takker så mye for all god info her inne lovetogrow
Vis hele sitatet...
http://www.cropshop.no/updated/produ...roducts_id=459 Se på den du Tilbud og greier!! Tast og kjøp 400,- Blir ikke billigere og lettere enn det spør du meg=)

Sitat av skelly Vis innlegg
Heihei!
Jeg har tenkt å bruke et garderobeskap med hvite matte vekker til å være husly for 2 morplanter. Det jeg lurer mest på er hvilke lys jeg kan bruke, stikkord er budsjett Jeg ser på clas ohlson men så er det dette med fargespekter ol. som jeg er veldig ustø på.

Så er det dette med næring. Bruker jeg det samme som jeg brukte i hydroponisk medium eller må jeg ha noe annet?

Trenger jeg egentlig kullfilter til morplantene?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukte et 2X36 watt lysstoffrør fra Clas..Kjempemessig..Kjøp 1 Cool White rør og 1 Warm red rør..

Jada du kan uten problemer bruke samme næring..Bare husk at stiklinger setter lettere rot om planten ikke er stappa med (N) Nitrogen.

Vel et kullfilter og vifte bråker sikkert like langt som lukten av morplanter, men som du ser i posten over har de nå tilbud på kullfilter og prisen er jo knall, så hvorfor ikke?