View Single Post
Man kan ikke gå rundt å legalisere all bruk av narkotika.. Det er jeg ikke for i det heletatt selv om mitt største ønske i verden er at hasj skal bli lovlig.
Men jeg kan ikke se for meg at hvem som helst av sjalue X-kjærester og mentalt skadede jenter skal få lov å kjøpe seg sentralstimulerende dop på apotker.. Dette må nå vell hvem som helst skjønne? Gå inn på vg.no, se hvor mange drap og voldssaker som er etter hver helg.. Tenk dere hvor mye værre det ville vært hvis alle helgas vold og voldtekts menn hadde kjørt i seg en grammer med amfetamin og masse benzo og drit... Tror ikke dette er å annbefale ass :S

Men hasj er jeg for å legalisere.. Aldri et sentralstimulerende narkotikum, men hasj..
Dessuten er jo hasj like mye narkotika som hjemmebrent er det.. Er jo bare 2 år siden hjemmebrent ikke ble sett på som narkotikum når man kjørte over grensen med det. Så hele dette med "narkotika" og hasj er jo menneske skapt. Det er mennesket som har definert hasj som et narkotikum, i Nederland gjør samme mennesker som oss ikke det... Hvem har feil..
Sist endret av zub_Zer0; 5. januar 2010 kl. 12:31. Grunn: glemte noe