View Single Post
Sitat av somnium Vis innlegg
jeg er rimelig liberal når det gjelder "rusmidler" ettersom jeg mener man er hersker over sin egen kropp, og "all erfaring er god erfaring".

selv om heroin er et fandens stoff, er det fullt mulig å få noe positivt ut av det, men mest sannsynlig få noe positivt ut av å slutte, enten det er å bli bevisst på hva man er kapabel til å overvinne, kjærlighet for deg selv og dine nærmeste, eller lignende.

that said, så er det mulig å få noe positivt ut av alle tenkelige vanskelige situasjoner, men jeg føler ikke det derfor er noe man nødvendigvis bør jakte på.

det er noen erfaringer man rett og slett ikke trenger om man er bevisst og sikker på seg selv, SELV om de muligens har bragt noe bra med seg.

edit: forferdelige formuleringer, begynner å bli sent. lar det stå likevel.
Vis hele sitatet...
"fullt mulig å få noe positivt ut av det" ER DU HELT SVIDD I NØTTEN ELLER!?!?!? Du kan ikke ha noe peiling i det hele tatt hva du snakker om!! INGEN FUCKINGS positiv ting kan komme av å prøve/bruke heroin! Og det snakker jeg av erfaring. Begynte å skyte det når jeg var 16år, og har vært hekta en del år nå, så jeg VET hva jeg snakker om. Heroin er noe dritt, og bringer bare jævelskap med seg. Tipper du aldri har prøvd det engang. Så slutt å uttal deg om ting du TYDELIG ikke har noe peiling på!!
Løk!