View Single Post
Sitat av Skyggen Vis innlegg
Poenget mitt med videoen var ikke å si at vaksiner er farlige, men at de for enkelt personer ikke trenger å være ufarlige heller.
Vis hele sitatet...
Det er vel ingen her i tråden som har sagt at vaksinen er helt ufarlig for ALLE. Det finnes 1000-vis av medisiner vi tar hver eneste dag som er farlige for noen eller mange personer. De fleste medisiner er faktisk langt ifra ufarlige - det kalles bivirkninger.

Kjernen i diskusjonen er vel om de negative sidene med vaksinen er så sterke at de oppveier de gode, noe jeg vanskelig kan tenke meg. Om du får kreft får du strålebehandling og cellegift som behandling, noe en frisk person aldri ville utsatt seg for. Men nettop fordi det er bedre sammenliknet med og garantert dø av kreft er det verdt det.

Sitat av Skyggen Vis innlegg
Jeg er ingen ekspert på området, så jeg vil ikke legge vekt på hverken det ene eller det andre.
Vis hele sitatet...
Når du som slashdot påpekte sier:

"..sålenge du ikke er ekspert på området innenfor vaksiner så har ikke du heller så mye du skulle sagt, mister wise guy."

Så vil jo det bety at du heller ikke har rett til og uttale deg om saken utifra din egen argumentasjon.
Sist endret av murloc; 17. desember 2009 kl. 12:34.