View Single Post
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Jeg leste rapporten din, den var spennende den! =) Det var en ekstrem høy dosering for førstegangsbruker da synes jeg, og har personlig ikke dosert så høyt på norsk fleinsopp før. Dosen vi spiste var på rundt 60 sopper, noe som tilsvarte 1.5g knusk tørr sopp. Jeg prøvde norsk flesinsopp noen år før denne hendelsen, da rundt 30 stykker, men jeg fikk ikke annet en små psykedelske vibber, klarere farge, og små bølging da. Jeg har prøvd psykedelika kanskje 2-3 ganger før denne gangen, med svært svake effekter, men jeg hadde ikke samme intensjoner da. Jeg opplevde som oftest bare fargebad å lattiser uten noen ting i gjengjeld. Jeg tror denne soppen vi plukket i 08 var veldig sterk, for den opplevelsen var langt sterkere enn dobbelte av effekten til de 30 soppene jeg spiste rundt 06.
Vis hele sitatet...
Det var en høy dosering ja. Jeg var livredd for å ikke få nok og ikke få effekt. Var redd for at trippekompisen min skulle ture høyt mens jeg ikke fikk noe funk og måtte mekke meg noe selv og ikke ville få ut av han hva og hvor mye.. Men i det hele så endte det jo bra og det var en opplevelse jeg aldri glemmer.

Jeg kommer nok til å gjenta dette, men i litt mindre dose ja

Hvordan var det å se på andre personer under trippen? Nå tenker jeg på utseende messig.

Jeg hadde jo med en trippekompis og to som var nyktern. De som var nyktern fikk aldri noen annen utseende annet enn at de fikk klarere farger, men trippekompisen ble av og til gammel, så et helt annet ansikt for så og bli noen andre fatasifigurer før han ble normal igjen og dette skjedde i looper på nedturen :P

Hva gjorde at du valgte å inneta psykadelia? Og ikke minst hvorfor akkurat fleinsoppen?
Sist endret av Vandringsmann; 17. desember 2009 kl. 01:05.