View Single Post
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dotten Vis innlegg
Jeg kan si at jeg føler meg mye bedre psykiskt, jeg har alltid noen å hendvise meg til.
Jeg føler at gud er med meg hele tiden, man kan sterke relasjonen gjennom bønn, faste, gå i kirka m.m
Jeg har ett normalt liv som alle andre mennesker som bor i norden bare det at jeg gir litt mer tid til kirka enn det en normal ungdom gjør.

Folk tenker sikkert nå "Å nej, vi har fått enda en kristen dude på forumet" vet at mesteparten her på forumet er ateister og jeg respekterer det og håper på at jeg også blir respektert.
Vis hele sitatet...
Kan godt si at jeg respekterer personer som er kristne, bare de ikke går rundt og tror at de er viktigere enn oss andre dødlige.

Sitat av Suggs
Jaja greit det, det har jeg fått med meg, men reagerer på at du kommer med en påstand om å "fjerne religion". Det er jo bare tåpelig. Greit å stå for sekularisme eller materialisme, men man må også forstå hvorfor folk har en religion - i det hele tatt en tro. Støtter dine meninger, men mener at det blir for vagt å si at du vil fjerne en tankegang.
Vis hele sitatet...
Jeg mener det å gradvis fjerne religion ville vært det beste. Jeg sier ikke at den skal fjernes på sekundet, men gradvis (fjerne det automatiske medlemskapet i statskirken, kutte ut det statlige tilskuddet til kirken).
Sist endret av SemiColon; 16. desember 2009 kl. 22:16.