View Single Post
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Poenget var ikke at hun hadde psykiske problemer eller om hun kunne adoptere bort. Poenget var at som direkte resultat av voldtekten måtte hun drepe barnet, eller bli plaget psykisk av det for resten av livet.

Du definerer et 12- uker gammelt foster som et liv på linje med seksåringen, men allikevel er det greit å drepe fosteret. Hvorfor?
Vis hele sitatet...
Jeg mener det ikke er greit å drepe ett barn uansett men viss både dama og ungen kan dø pga graviditeten så må det jo bli opp til dama å bestemme hva hun skal gjøre.Du som kom med den der 6 år gamle jenta som mora ble psykisk syk av ikke jeg.

"Har du en anelse om hvordan en lang depresjon føles? For å mene noe om den psykiske belastningen kvinner som aborterer går i gjennom bør du vite noe om hvordan det er å ha en vanskelig framtid gnagende på selvfølelsen over lange perioder. Jeg har vært der nede med hjertet i halsen, uten selvfølelse, og jeg vet hvordan det er å stå opp med null håp for fremtida dag etter dag. Ja, det er vondt, men ellers friske folk dør ikke av det. Det er bare en depresjon. Det varer ikke evig. Har de folk rundt seg som kan støtte dem trenger det ikke være noen langvarig greie i det hele tatt. Ærlig talt har man bare godt av å ta noen runder med seg selv hvis man har vært så uforsiktig å droppe kondom. For de uheldige, javel, livet suger i blant. Man må fortsatt ta den beste løsninga som byr seg."

Ja jeg har vært plaget av depresjon osv i over 7 år...så ja jeg vet hva den gjør med folk.Depresjon kan vare evig jo.Anyways du som er usaklig og skal bare provosere, åsså begynner du med "livets vei" enda du ikke veit en drit om meg, beste løsninga er jo adopsjon for alle menne synd noen folk er for svake til det.Menne fuck it, drikk heller og ha one nightstands ta abort.Mye lettere.

Og istedenfor bli en dritsekk med "Livets vei" "skal vi gjøre opp over mail" og btw hvordan skulle vi ha gjort det opp over mail? så forstå dette er ett forum hvor man diskuterer ting.Get it? jeg vil aldri tenke som deg og du aldri som meg.Jeg har ikke gått i dine sko og du har ikke gått i mine.Enkelte ting blir man aldri enige om, menne det forstår ikke du for du er vant til å skal ha rett hele tiden.Du er en egoist mann, viss du går gjennom livet å bare gjør det som er lettest for deg så er du en egoist.