View Single Post
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av StaiN Vis innlegg
Med utsagn som "jeg har ikke noe imot misbruk av abort" så viser jo du bare att du er egoist som kun provoserer i diskusjoner istedenfor å komme med relevante poeng.Du er så full av deg selv att du klarer ikke engang å se saken fra begge sider.
Vis hele sitatet...
Hvorfor snakker du sånn til folk? Er det pirrende for deg å komme med personangrep?
On average, women give at least 3 reasons for choosing abortion: 3/4 say that having a baby would interfere with work, school or other responsibilities; about 3/4 say they cannot afford a child; and 1/2 say they do not want to be a single parent or are having problems with their husband or partner (AGI).

http://www.alanguttmacher.org

Nearly half of pregnancies among American women are unintended; about 4 in 10 of these are terminated by abortion. Twenty-two percent of all U.S. pregnancies end in abortion. (AGI)
Vis hele sitatet...
"menne de fleste av de som faktisk tar abort er folk som har vært uforsiktige og ikke gidder å ta ansvaret" påstod du. Hvordan føler du din kilde underbygger den påstanden? Den sier absolutt ingenting om hvordan kvinnene ble gravide.

Sitat av StaiN Vis innlegg
Uansett hva jeg skriver Luni så blir jo du å påstå kilden ikke er gyldig nok.Som alle pro-life/pro-choice vil også ha sagt viss du har lagt ut noen kilder som motbeviser det.
Vis hele sitatet...
Slenger du ut en personlig mening vil jeg gjerne vite hvorfor du mener dette. Kun "Jeg er imot!" er ingen fruktbar kommentar, denslags kan man spare til Dagbladets spørreundersøkelser. Hevder man derimot at "Flertallet gjør ditten og datten!" krever jeg kilder, og det skal ikke mye hjernekapasitet til for å tenke seg til hvorfor. Føler du "Du sier jo bare at kildene mine ikke er bra nok samme hva jeg sier. Bu. Hu," så anbefaler jeg å kikke litt mer på det store internettet. Det finnes veldig mange rare påstander der ute, og inntil videre stiller du deg i personlig-oppfatning-er-fakta-kategorien.

FLERTALLET TAR ABORT FORDI DE FRYKTER DELFINENE!