View Single Post
Sitat av Slapshox Vis innlegg
Neida, alle må ikke mene det samme. Jeg er bare oppgitt. Orker ikke lære deg opp i "livets vei", noe du best lærer på egenhånd, så jeg prøver med provokasjon i stedet. Sjelden det funker, men syntes det var verdt et forsøk. Mest effektivt ansikt til ansikt. Skal være mer saklig fremover, dette fører jo ingen vei.
Vis hele sitatet...
Offtopic:Hvor gammel er du? siden du snakker som om du har opplevd så mye.Og hva har livets vei med mine meninger å gjøre? du kan gå din vei og jeg går min.Med utsagn som "jeg har ikke noe imot misbruk av abort" så viser jo du bare att du er egoist som kun provoserer i diskusjoner istedenfor å komme med relevante poeng.Du er så full av deg selv att du klarer ikke engang å se saken fra begge sider.

Sitat av luni Vis innlegg
Jeg ble ikke "offended" av meningene dine, jeg ble fornærmet på vegne av skriftspråket vårt.
Derimot er jeg temmelig provosert over din mangel på kilder for at "menne de fleste av de som faktisk tar abort er folk som har vært uforsiktige og ikke gidder å ta ansvaret." Er det fra deg selv og din egen vennekrets du har denne kunnskapen eller hva?
Vis hele sitatet...
On average, women give at least 3 reasons for choosing abortion: 3/4 say that having a baby would interfere with work, school or other responsibilities; about 3/4 say they cannot afford a child; and 1/2 say they do not want to be a single parent or are having problems with their husband or partner (AGI).

http://www.alanguttmacher.org

Nearly half of pregnancies among American women are unintended; about 4 in 10 of these are terminated by abortion. Twenty-two percent of all U.S. pregnancies end in abortion. (AGI)

Uansett hva jeg skriver Luni så blir jo du å påstå kilden ikke er gyldig nok.Som alle pro-life/pro-choice vil også ha sagt viss du har lagt ut noen kilder som motbeviser det.

Men jeg tar kveld nå så får vi fortsette imorgen viss dere absolutt vil.