View Single Post
Sitat av spelley Vis innlegg
Det kjekkeste jeg vet på jobb er når alarmen går når tenåringer går igjennom kassen . Reaksjonen deres når jeg ber de stoppe, legge fra seg veksken og jakken for sjekk, er bare helt fantastisk. Nesten det i seg selv er verdt å gå på jobb.

Hadde en episode for noen uker siden, hvor det var en jente jeg stoppet når alarmen gikk, jeg ba hun legge fra seg kassen og gå igjennom alarmportene i kassen på nytt for å se om alarmen gikk, jeg spurte om jeg kunne åpne vesken, hun sa ja. Hva fant jeg? 3 pakker med koss portable pro. Hun sa at hun hadde kjøpt dem på expert over gaten, jeg ba om kvittering, den sa hun at hun hadde glemt på bussen Så ba jeg bare hun si den samme historien til vekterne. Jeg har aldrig i mitt liv sett en så fortvilet tennårig jente noen gang.

Jeg sier ikke stort mer en... Hold dere for god til stjeling, det blir ikke mer lavmål en det.
Vis hele sitatet...
Sitat av spelley Vis innlegg
Jeg spørr familie, venner eller slektninger om økonomisk hjelp, inntil jeg får pengerjeg kan klare meg selv for. Eventuelt selger jeg eiendeler.

For meg rettferdiggjøres ikke stjeling, uansett hvilke livssituasjon du er i.
Vis hele sitatet...
Liker din innstilling veldig godt spelly, dine historier er heller ikke så verst du har tillfeldigvis ikke fler på lager?