View Single Post
oppdaterer til min egen post litt lenger prøvd heroin skudd og må ha minst 20valium daglig for å komme gjennom dagen jeg men nå er det pepper og meth igjen til jeg kommer in på avrusning.. men tror jeg har adhd derfor sikkert for mye mere fornøyd med speed selv etter slutte 3-4dager etter første innlegg
og over på sprøyter nå men får plass på ullevoll om noen dager tror jeg om det er bra nok da ble kasta ut fra sannerud 2ganger pga for lite piller og voldelig abstinenser.
og får ikke sove uten apodorm eller stilnoct eller store mengder zopliklon til vanlig selv om 20valium er tatt iløpet av dagen.. piller er værre en speed bare så det er sagt men siden jeg passer adhd så kan jeg kanskje få concerta eller ritalin å bli frisk skal prøve concerta da jeg er blakk har 2 piller igjen nå skal prøve det en dag 36mg da jeg er nykter for å stelle selvdiagnose

bare meth eller speed jeg klarer å konsentrere meg i mer enn 5min og ikke er rastløs men hold dere unna alt utenom pot og hasj vil jeg si hilsen en som har vært rusa konstant i snart 6månd.. da jeg kutta speed tvært lå jeg å grein ei uke i strekk