View Single Post
Mannen er både sleip og forholdsvis gal, det er det egentlig ingen tvil om fra noens side antar jeg. Men nå ville jeg spørre dere FN eksperter om noe, som jeg ikke helt forstår selv.

Krekar er på FN's terrorliste, ikke sant? Og når fikk de som var på terrorlisten få gå fritt i andre land? Jeg trodde man ble buret inne med en gang man ble erklært terrorist, eller tar jeg veldig feil nå? Jeg er forsåvidt enig i at terrorister også skal beskyttes av menneskerettighetene, men det jeg ikke forstår i hele denne store krekar saken er hvorfor han fortsatt får gå fritt...? Det er greit nok at han ikke skal sendes hjem til hjemlandet hvor han sikkert blir henrettet eller det som verre er, men hvorfor får han gå fritt rundt i Norge akkurat som om han ikke har gjort noe gale i det hele tatt? Jeg har forsåvidt ikke satt meg inn i Krekar saken, alt jeg vet om han er egentlig det jeg ser på nyhetene og det jeg leste i diverse google linker etter jeg så denne tråden; og etter det så forstår jeg virkelig ikke hvorfor han får gå fritt...?

Dette er en av de sakene jeg ikke helt vet om jeg skal være enig med FrP sin tankegang. Jeg støtter menneskerettighetene fullt ut - uansett hvem det er, men vet vi ikke allerede at han er en terrorist? Vet vi ikke allerede at han har gjort mye gale i denne verden? Det er jo ikke uten grunn at hjemlandet hans vil henrette han liksom... Hvorfor kan vi ikke overlate denne mannens sikkerhet til FN, jeg antar de har en egen sikkerhetsanstalt for folk som Krekar.