View Single Post
Altså..det som er at, joda du kan bruke Alle kamp-sporter på gaten..selv har jeg vært i slosskamp og jeg har erfaring innen Taekwon-do, judo, "ninju-tsiue"
og nervepunkter, slagpunkter,og "stuns" for å si det sånn..har lært alt utenom Judo privat..ikke lovlig, men det er jo ikke slossing..

altså, det viktigste du skal vite visst du skal kombinere dette, er at du har Sinnet på plass..at du ikke blir for aggresiv, da mister du kontroll..visst du bare har lært å sloss gjennom youtube, fordi du synest det ser kult ut, og kansje skyggebokset litt, ligger du tynt an mot en som kan sloss, du må også først finne comboer du kan bruke ved slag og spark, deretter kan du gå videre til "grappling" takedowns..altså, jeg vil foreslå visst du ikke er beste å sloss, stå på litt avstand så du vet hvor du har karen, også visst du går inn for et slag da må du passe på hvordan han holder guard og om han bruker mye ben og hvordan han beveger seg, alt har nesten å si om du skal sloss..visst han har kniv skal man holde på avstand og charge når man vet det er over 90% sjanse på at man får tak i håndleddet hans og strupen.

visst han har balltre...da må du enten løpe eller ha en "smooth håndbevegelse" mange personer greier å få inn "energien" i balltreet til å bare vri den videre så du får tak i det, også kan du dra det ut av handa på han før han har slått ferdig..

alt av dette trenger øvelse, og visst du har en kompis som liker å sloss, tren med hverandre, skyggeboks, graple, få inn smooth'heten så du ikke klikker når du først skal sloss for real..viktigste er at du beholder roen..ellers er du fucket