View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Du får tro hva du vil, men du har helt rett i at jeg er kommunist. Jeg har heller ikke noen planer om å komme med konstruktiv kritikk siden jeg alt har ett parti å stemme på.
Jeg vet veldig godt hva partiet FRP står for og kan godt diskutere andre aspekter ved FRP i en annen tråd, men denne handler altså om rasismen i partiet.

Du har etter en del uttalelser i andre tråder plassert deg godt inne blant de typiske FRP velgerne så jeg forstår at du føler deg truffet.
Feks. vil ett kjapt søk på brukernavnet ditt få opp at du er for fengsling uten dom (kilde), opprette asylmottak i Afrika (her) og ser på islam som en hobby (her.)
Vis hele sitatet...
Du har bestemt deg for den fulle og eneste sannhet med andre ord ? Flere som har sagt dette før. Da er også løpet lagt for diskusjoner av denne typen som du streifer innom.
Kommunisme i praksis er noe de aller fleste vet hva er. Det er verre en den verste nazi ideologi.
Det viser seg at de fleste "rødbrune" stemmer sentrum og høyre etter noen år på baken i det virkelige liv.

Det er nok håp for deg også "Mith"