View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Om det er meg du sikter til så setter jeg pris på om du nevner navn.
Jeg har ikke ikke nektet på at jeg har store fordommer mot rasister, FRP og deres velgere, men det jeg har nektet på er at det er det samme som å ha fordommer mot svarte eller lesbiske.
Jeg innrømmer at jeg i utgangspunktet ikke tåler trynet på FRP velgere også, men igjen så forklarer jeg hvorfor og hva som gjør at jeg har det synet jeg har. Jeg har også forklart at det er flere FRPere som jeg ikke har noe imot, ja til og med liker, og jeg har også forklart hvorfor det er slik.

Kan ikke se at jeg har buksa på knærne, så det er jo fint om du peker på eksempler der du mener jeg har bæsja på leggen.
Vis hele sitatet...

Du har ikke vært litt konstruktiv i din kritikk mot FrP engang. Alt du har sagt er i hovedsak at du mener de er rasistiske og derfor tåler du ikke trynet til hverken partiet eller dets velgere. Etter det jeg har forstått vet du ingenting om partiet, alt du vet er det du har lest i avisene om partiets asyl- og innvandringspolitikk virker det som. FrP er ikke rasistisk selv om Madsen fra Moss kanskje er det. Jeg er ikke rasistisk selv om jeg føler dette landet har alt for liberal asyl- og innvandringspolitikk. At du mener jeg er rasistisk på grunnlag av det kan jeg slenge ut en påstand om at du kommunist - som ikke er så veldig mye bedre i mine øyne.

Jeg synes for øvrig du ikke er noe bedre enn rasister etter alle innleggene du har kommet med.