View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Selvfølgelig er det stor forskjell på å forhåndsdømme noen utifra politisk ståsted enn hudfarge. Jeg vet hva FRP mener og de vet hva FRP mener. De er tydeligvis mer enig i FRP enn de er med meg og det har de valgt helt selv. Da må de da stå for det valget.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke nevnt noe om å ikke stå for valgene man tar her i livet? De fleste mennesker er innforstått med hva de velger å stemme på.

Sitat av Mith Vis innlegg
Man forandrer ikke mening av seg selv og derfor så prøver jeg å debattere med FRPere, men det er vanskelig siden vi har så forskjellig utgangspunkt.
Vis hele sitatet...
Si meg så hva som er utgangspunktet til hver eneste FrPer?

Sitat av Mith Vis innlegg
Som sagt mange ganger mener jeg at FRP, hele fordømte partiet og alle som assosierer seg med det, er med på å bygge opp under fremmedhat og en ellers usolidarisk politikk.
Vis hele sitatet...
Selv om du mener det er det ikke dermed sagt at det er fakta... Eller?

Sitat av Mith Vis innlegg
Dette er i utgangspunktet slik jeg ser alle FRPere og da er det opp til dem å overbevise meg om at det ikke stemmer, noe de svært sjelden klarer.
Vis hele sitatet...
Så det er deres skyld at du har fordommer? Det er du som sitter med problemet her og da er det rimelig at det er du som prøver å kvitte deg med de også. Om du ikke er i stand til det så er du jo helt lik rasistene? De har fordommer og klarer ikke å se noen ting som kommer utenfor disse fordommene.

Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg kjenner selvfølgelig FRP-velgere som har klart å overbevise meg, men partiet som helhet er i mine øyne pill råttent.
Vis hele sitatet...
Merkelig greier at et helt parti (samtlige i partiet og de som stemmer på det) er "pill råtne" når det kommer frem her at det tydeligvis er flere som har klart å overbevise deg... Jeg forstår ikke tankegangen din.